بررسی ویپ ویپرسو جن اس
خبری تفریحی
اخبار ایران و جهان,اخبار ورزشی,اخبار سیاسی
درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
شنبه 4 ارديبهشت 1400برچسب:, :: 22:53 :: نويسنده : علی محسن زاده

 

نقد و بررسی ویپ ویپرسو جن اس Vaporesso GEN S و اطلاعات مربوط به این ویپ از مواردی است که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم. اگر مقالات قبلی ما را مطالعه کرده باشید، به این نتیجه می‌توان رسید که برای این که بتوانید خرید مناسبی در زمینه ویپینگ داشته باشید، باید به فاکتورهای مختلفی در این زمینه توجه کنید. اصلی‌ترین مشخصه در این زمینه این است که در ابتدا باید به علایق و همچنین میزان نیاز خود از دستگاه ویپ توجه داشته باشید. این عامل به نوبه خود باعث می‌شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن نسبت به خریداری یک ویپ، تمامی جهات و موارد مورد نیاز را در نظر داشته باشید.

برای خرید ویپ ویپرسو جن اس به سایت ویپرزگو مراجعه کنید.

جدا از این موارد، بهتر است توجه کنید که مشخصه‌های ساختاری و کلی یک دستگاه ویپ پس از شناسایی نیازهای خود از این قبیل دستگاه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. داشتن اطلاعات کافی در این زمینه به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن نسبت به خریداری یک ویپ جوانب لازم را در نظر گرفته و یک نمونه با کیفیت را انتخاب کنید. در این مقاله تصمیم گرفتیم اطلاعات کلی درباره یک نمونه بسیار مناسب برای خرید ویپ را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. نمونه‌ای که برای استفاده روزانه آن دسته از افرادی که می‌خواهند به تازگی از ویپ استفاده کنند، یک انتخاب بسیار مناسب به حساب می‌آید. ویپ ویپرسو جن اس Vaporesso GEN S یک نمونه تازه تولید شده از برند Vaporesso است که می‌تواند نیاز شما برای یک ویپینگ مناسب و ایده آل را به میزان بسیار زیادی حل کند.

 فروشگاه ویپرزکو یکی از برترین فروشگاه‌های فعال در ایران است که در زمینه خرید و فروش ویپ و ایجوس مشغول به فعالیت است. می‌توانید این محصول را از طریق این فروشگاه خریداری کنید. با ما همراه باشید.

اطلاعات کلی درباره محصول و مشخصه‌های آن

ویپ ویپرسو جن اس Vaporesso GEN S را می‌توان یکی از جدیدترین محصولات تولید شده از کمپانی Vaporesso کشور چین دانست که پس از ورود به بازار ویپ (سیگار الکترونیکی) توانست مورد توجه بسیاری از کاربران و ویپرها قرار بگیرد. در کل این کمپانی در زمینه تولید ویپ‌های مناسب همانند Target Mini 2, Luxe, Polar, Armour Pro و . . . از نمونه‌هایی هستند که توسط این کمپانی تولید و به بازار معرفی شده است. این نمونه‌های تولید شده توسط برند ویپورسو توانسته‌اند به یکی از برترین‌ها در میان نمونه‌های مشابه خود در مارکت ویپ تبدیل شوند. حال بیاید کمی درباره ویپ ویپرسو جن اس Vaporesso GEN S بیشتر بدانیم.

ویپ ویپرسو جن اس Vaporesso GEN S دارای دو باتری مدل 18650 است که در این محصول انتخاب بسیار مناسبی به حساب می‌آید. این ویپ دارای وزن بسیار سبک نسبت به نمونه‌های مشابه خود می‌باشد. جدا از آن، وجود تانک NRG-S در این کیت که ظرفیت 8 میلی لیتر و کویل مش دارد، از دیگر ویژگی و کارایی‌های این محصول به حساب می‌‌آید. یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول در زمینه طراحی بدنه، و وجود رنگ‌های مختلف از جمله، سبز، نقره‌ای، طلایی، سبز لیمویی، صورتی آلبالویی، خاکستری و . . . از عواملی است که این محصول را جدا از عملکرد مناسب خود، می‌تواند طرح و نقش و نگار بسیار جذابی را به مخاطب در هنگام استفاده ارایه دهد.

هنگامی که برای اولین بار از این محصول استفاده کردم، به این نتیجه رسیدم که طراحی و عملکرد این محصول نسبت به سایر نمونه‌ها از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است. بسیاری از ویپرها به دنبال محصولی با طراحی نسبتا ساده اما با کارایی بسیار گسترده هستند. عملکرد و کیفیت این محصول به گونه‌ای است که می‌تواند در این زمینه یک گزینه بسیار مناسب باشد. ساختار بدنه این ویپ از بافت ساده و صاف طراحی شده که بسیار خوش دست نیز میباشد.

در سایت خود کمپانی، لیستی وجود دارد که ابعاد و نمونه‌های مختلف از سری S در آن وجود دارد. ویپ ویپرسو جن اس Vaporesso GEN S دقیقا شبیه به حالت اصلی سری Gen این کمپانی هست که در سال پیش آن را مورد بررسی قرار دادم. از طرفی این محصول اگر چه از نظر وزنی کمی سبک‌تر از نمونه‌های مشابه خود یعنی Swell است اما در کل از نظر اندازه نمی‌توان آن را بسیار کوچک‌تر از مابقی نمونه‌ها در نظر گرفت. به عنوان مثال از نظر اندازه ویپ ویپرسو جن اس Vaporesso GEN S کمی بلندتر از نمونه قبلی می‌باشد. البته این اندازه برای ویپ که دو عدد باتری مدل 18650 دارد، یک اندازه معقول و خوش دستی به حساب می‌آید.

یک آیتم جدیدی که در کیت ویپ ویپرسو جن اس Vaporesso GEN S وجود دارد، تانک NRG-S است که رنگی مطابق با طراحی کلی ویپ دارد که از نظر عملکرد و همچنین زیبایی، این محصول را به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: